HTML

En el camino

Zarándoklatom pontos és hiteles története

Friss topikok

  • fHold: Eltelt 10 nap... Lassan az út végére érsz. Hírek meg semmi....:) Mi van már?:) Vezess inkább napló... (2009.08.27. 10:08) Burgosból Leónba
  • ffwd: kevesebb lsd-t fijacskam! (2009.08.05. 10:10) Camino, de miért?
  • cats in the cradle: hát nyilván maga a Nagy Gyalogló (2009.08.02. 17:50) Úton - útfélen
  • GreenEye: kérünk ám gyaloglós képet is! én aszittem, a bikafuti már lement... vagy az mindig van? (2009.08.01. 16:57) Bikák az utcán
  • usedari: @west coast ofi: Miert, Ofi? A rivieran nincs internet? Egyebkent az van, hogy aki ilyen exotikus ... (2009.07.30. 13:28) Pamplonába érve

Linkblog

Bikák az utcán

2009.07.30. 18:09 Diez

Helósztok, ismét jelentkezem! Túl vagyok négy napon, eljutottam Puente de la Reynáig (kitérővel Obanosnál az Eunate kápolnához, csak mondom, nehogy azt higgyétek, csak megyek egyenesen). Voltam bikafuttatáson, na jó, tudom, az állatvédők nem szeretik, de most értitek, hazamegyek, kérdezik, mit csináltam, most azt mondom, hogy csak gyalogoltam? Hát tisztára hüjének néznek. Csatolok képet is, az egyiken majdnem látszanak a bikák, a másikon én vagyok, a másik meg, aki nem én vagyok, azzal a kápolnában ismerkedtem meg. Egyébként a focit szereti inkább, azt nem tudom, kinek szurkolt, de azt hiszem, az nyert valami meccset, így nagyon örült, hát megköszönte a kápolnában. Aztán összefutottunk a bikafuttatáson, csináltunk közös fotót, mondjuk nem kellett volna hátat fordítani a bikáknak, mert most már csak egy nadrágom maradt. Mindegy, végül is már eltelt egy hét, a maradék négyet csak kibírom egy nadrágban.

2 komment

Címkék: de la bikafuttatás obanos puente reyna

A bejegyzés trackback címe:

https://diez.blog.hu/api/trackback/id/tr311278094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cats in the cradle 2009.07.30. 18:38:58

Mennyivel barnább vagy már, Diez!

GreenEye 2009.08.01. 16:57:00

kérünk ám gyaloglós képet is!
én aszittem, a bikafuti már lement... vagy az mindig van?
süti beállítások módosítása