HTML

En el camino

Zarándoklatom pontos és hiteles története

Friss topikok

  • fHold: Eltelt 10 nap... Lassan az út végére érsz. Hírek meg semmi....:) Mi van már?:) Vezess inkább napló... (2009.08.27. 10:08) Burgosból Leónba
  • ffwd: kevesebb lsd-t fijacskam! (2009.08.05. 10:10) Camino, de miért?
  • cats in the cradle: hát nyilván maga a Nagy Gyalogló (2009.08.02. 17:50) Úton - útfélen
  • GreenEye: kérünk ám gyaloglós képet is! én aszittem, a bikafuti már lement... vagy az mindig van? (2009.08.01. 16:57) Bikák az utcán
  • usedari: @west coast ofi: Miert, Ofi? A rivieran nincs internet? Egyebkent az van, hogy aki ilyen exotikus ... (2009.07.30. 13:28) Pamplonába érve

Linkblog

Úton - útfélen

2009.07.28. 18:22 Diez

Már napok óta úton vagyok, most végre találtam egy normális gépet, amin tudok írni. Csináltam képeket, de persze usb kábel egyik géphez sincs. Egy svéd srác mondta, hogy odaadja az övét, de aztán kiderült, hogy neki teljesen más csatlakozója van mint nekem. Fél órát nézegette azért még a kütyüket, a francia csajok is rajta röhögtek, de nem sikerült. Aztán elmondta, hogy majdnem dolgozott egy kábelboltban, de aztán felvették ballisztikára.

Jó kis társaság van itt amúgy, volt még egy magyar nő, első nap beszélgettem vele, az Eltén tanít. De másnap már pihenőnapot tartott, úgyhogy otthagytam és jöttem tovább a többiekkel akkikel jól összejöttem és rengeteget nevetünk.

A képeket sajnálom, egyelőre úgy néz ki, hogy ha a többieken múlik, hamarabb fogjuk őket hazalőni, mint feltölteni, de azért még nem adom fel. Hátha lesz jobban felszerelt szállás.

4 komment

Címkék: úton camino

A bejegyzés trackback címe:

https://diez.blog.hu/api/trackback/id/tr221274134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsó · http://monti.blog.hu 2009.07.28. 18:26:29

Király vagy, csak így tovább! A képes beszámolókat is nagyon várjuk!

robinsoncaruso 2009.07.29. 10:04:32

Ez az, 10, írjál még, ha lesz rá alkalmad.

GreenEye 2009.08.01. 16:54:35

most ezt akkor ki írja???

cats in the cradle 2009.08.02. 17:50:40

hát nyilván maga a Nagy Gyalogló
süti beállítások módosítása